Dlaczego potrzebujesz consent mode v2?
Od marca 2024 Google obowiązkowo wymaga zgody na pliki cookies i analitykę. Sprawdź jak to wdrożyć na swojej stronie www!
Gramy dla WOŚP 2024
Gramy razem dla WOŚP!
Już w najbliższą niedzielę (28.01.2024) odbędzie się 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Zapraszamy do licytacji vouchera na stronę www o wartości 4000zł.
Darmowy planer na 2024 rok do druku
Udostępniamy Wasz ulubiony planer roczny! Wejdź w link i pobierz kalendarz na 2024 rok. Zupełnie za darmo! Na pewno pomoże on w zaplanowaniu działań marketingowy na najbliższy czas. Zaznaczcie w nim termin kontaktu z Fancybox 🙂
Google Moja Firma – jak dodać użytkownika (video)
Dowiedz się czym jest Google Moja Firma i jak dodać do konta nowego użytkownika.
Google Analytics – jak dodać użytkownika (video)
Przeczytaj czym jest Google Analytics i jak dodać do niego nowego użytkownika.
Google Search Console – jak dodać użytkownika (video)
Aby dodać użytkownika do Google Search Console wykonaj przedstawione kroki.
Google Tag Manager – jak dodać użytkownika (video)
Co to jest Google Tag Manager? Jak dodać do niego nowego użytkownika? Sprawdź!
Google Ads – jak dodać użytkownika (video poradnik)
Z nami nauczysz się jak dodać użytkownika do konta Google Ads. Krok po kroku pokazujemy jak przejść przez ten proces.
Jak założyć wizytówkę w Google Moja Firma?
Chcesz promować swoją firmę w Google? Zacznij od założenia wizytówki Google Moja Firma.
Darmowy kalendarz na 2023 rok
Mamy dla Was kalendarz na 2023 rok. Zupełnie za darmo! Na pewno pomoże on w zaplanowaniu zadań i celów na kolejne kwartały. Zaznaczcie w nim termin kontaktu z Fancybox 🙂
Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?
Głównym źródłem zysku w sklepie internetowym jest konwersja, a żeby do niej doszło, najpierw trzeba wygenerować wartościowy ruch. Jak to zrobić? Doradzamy!
Co wybrać? Strona z szablonu czy projektu graficznego?
Każde z rozwiązań dotyczące wyglądu strony www ma swoje wady i zalety. Ważne jest, żeby dobrać je pod indywidualne oczekiwania i potrzeby.
Optymalizacja – przyśpieszanie działania strony
W ostatnim czasie coraz więcej potencjalnych klientów zwraca się do nas z prośbą o poprawę szybkości ładowania ich stron. Również tych, które tworzone były kilka lat temu. Poniżej kilka słów o przyśpieszaniu działania strony.
Dlaczego warto aktualizować WordPressa?
Na każdym urządzeniu warto robić cykliczny przegląd i aktualizację. Ta sama zasada tyczy się stron internetowych. Poniżej przeczytasz dlaczego warto aktualizować Wordpressa i wtyczki.
Darmowy kalendarz na 2022 rok
Wejdź i pobierz darmowy kalendarz na 2022 rok. Mamy nadzieje, że pomoże on w zaplanowaniu zadań i celów na kolejne kwartały. Będzie też świetnym miejscem do zaznaczania nowych sukcesów! Czego życzymy w nowym roku 🙂
Polecane narzędzia biznesowe
Każda firma ma swoje sprawdzone narzędzia, które pomagają w prowadzeniu biznesu. Poznaj nasze ulubione narzędzia biznesowe, z których korzystamy na co dzień w naszej agencji.
Google Ads (adwords) co to jest?
Google Ads, dawniej Google Adwords, to wyspecjalizowany system do ściągania ruchu do strony lub sklepu internetowego w pewnej określonej kwocie, w kampaniach nazywa się to budżetem. Tak można odpowiedzieć w skrócie na pytanie Google Ads co to jest?
Czym jest content marketing
Content marketing to planowanie odpowiedniej strategii dla swojego biznesu w sieci. Częstym błędem przy tworzeniu przyszłych zadań marketingowych jest wykorzystanie ich z innych kampanii klientów. Przecież specyfika danej branży kreuje te potrzeby względem klienta, nie znajdziemy dwóch biznesów, które da się przekuć w sukces w identyczny sposób.
Darmowy kalendarz 2021 do druku
Nowy rok zbliża się wielkimi krokami. Czas zaplanować cele i zadania na przyszłe miesiące. Pomoże w tym przygotowany przez nas bezpłatny kalendarz na 2021 rok. Wydrukuj na domowej drukarce i zacznij planować styczeń 2021!
Prowadzenie własnego bloga, co daje?
Blogowanie jest formą marketingu o relatywnie niskich kosztach i ryzyku. Przygotuj się, że nie od razu zaobserwujesz rezultaty płynące z jego pisania. Rozwój brandu za pośrednictwem bloga to po prostu inwestycja.