Oferta

Marketing internetowy4

Reklamujemy skutecznie

Social Media

Pomagamy dotrzeć do potencjalnych Klientów, którzy są obecni na portalach społecznościowych. Tworzymy i wdrażamy strategię komunikacji w największych serwisach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Pinterest i TikTok. Zapewniamy pełną obsługę profilu Twojej marki – od stworzenia graficznych elementów, poprzez tworzenie kontentu i konkursów dla fanów, kończąc na programowaniu dedykowanych aplikacji. Zbudujemy wokół Twojej marki zaangażowaną społeczność.

Adwords

Przygotowujemy profesjonalne kampanie linków sponsorowanych w najpopularniejszej wyszukiwarce Google. W przeciwieństwie do pozycjonowania, linki sponsorowane przynoszą natychmiastowe rezultaty. Pomożemy potencjalnym Klientom znaleźć Twoją firmę poprzez wybór odpowiednich fraz oraz określenie grupy docelowej. Dzięki temu dotrzesz do nowych Klientów, zwiększysz sprzedaż, zaznaczysz swoją obecność w sieci Na początku określamy cele, frazy, odbiorców i przygotowujemy strategię. W czasie trwania kampanii jesteś na bieżąco informowany o postępach, otrzymujesz od nas raport z osiągniętych wyników.
Kampanie SEM w Google Ads (AdWords) pozwalają osiągnąć natychmiastowe rezultaty, efektywnie zwiększając ruch na stronie. Płacisz za osiągnięty efekt (za skuteczne pozyskanie zainteresowanych użytkowników na stronę docelową).
W skład oferty wchodzą:

Dobór najlepszych słów kluczowych
  • wybierzemy najlepsze frazy dla Twojego biznesu
Śledzenie zdarzeń
  • podpinamy zdarzenia pod wybrane akcje na stronie internetowej
Optymalizacja kosztów
  • analizujemy na bieżąco ustawienia kampanii, dążąc do minimalizacji kosztów za „klikane” frazy
Stały monitoring
  • śledzimy na bieżąco zmiany pozycji, dobierając najlepsze rozwiązania, by zapewnić optymalny wzrost
Raportowanie wyników
  • dostarczymy Ci szczegółowe dane o konwersji (cel/ilość wejść) z osiągniętych efektów

Mailing

Dostarczamy efektywnego rozwiązania z zakresu e-mail marketingu dostosowane do potrzeb Twojego biznesu. Przeprowadzimy skuteczną kampanie poprzez kreacje nowoczesnych szablonów, tworzenia angażujących treści oraz odpowiednie zarządzanie bazą substrybentów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwoli na skuteczne i szybkie dotarcie z przekazem do odpowiedniej grupy odbiorców. Komunikuj się ze swoimi Klientami i zwiększ przewagę nad konkurencją.

Cennik

Copywriting
Slogan
  • Wymyślenie sloganu reklamowego
  • Przekazanie praw autorskich
Tekst
  • Napisanie tekstu na wybrany temat
  • Przekazanie praw autorskich
  • Długość tekstu: do ustalenia
  • Plik: zapisany jako dokument Word
Kampania mailingowa
indywidualna
  • Wysyłka mailingu – Bazę dostarczy Klientod 50 zł (netto)
  • Wysyłka mailingu – Bazę dostarczy Fancyboxod 250 zł (netto)
  • Raport z podsumowaniem przeprowadzonej kampanii mailingowejw cenie mailingu
  • Indywidualny projekt/kreacja mailingu tworzona na zamówienieod 300 zł (netto)
  • Landing Page – Stworzenie strony docelowej dla odbiorców mailingu od 500 zł (netto)
Kampania Social Media
Podstawowy
  • Obsługa profilu na Facebooku
  • Obsługa profilu na Instagramie
  • Przygotowanie profilu w mediach społecznościowych
    • przypięte zdjęcie – informacyjne – klient od razu dostanie informacje o najważniejszych wydarzeniach / najnowszych produktach/usługach
    • zakładka o mnie/bio – “historia” informacje o firmie – zapisane relacje z tymi danymi
    • indywidualne ustalenia kolorystyki, spersonalizowanie grafiki
  • Rozmowa konsultacyjna raz w miesiącu (omówienie strategii, planowanie)
  • Podsumowanie miesiąca
  • Obsługa reklam sponsorowanych (menadżera reklam) – dotarcie do spersonalizowanego klienta
  • Sugerowany minimalny budżet reklam sponsorowanych (podpięta karta płatnicza klienta) – 100zł
  • 3 ilość postów na Facebooku
    • zdjęcia z opisem – zalecane
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • Ilość postów na Instagramie
    • zdjęcia z opisem
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • Tematyczne wideo (w miesiącu)
  • Akcje społecznościowe razem z grafikami, rozdania (w miesiącu)
  • 1 relacja (w miesiącu)
    • filmik o firmie, o produktach
    • informacje o nowościach
Osobisty
  • Obsługa profilu na Facebooku
  • Obsługa profilu na Instagramie
  • Przygotowanie profilu w mediach społecznościowych
    • przypięte zdjęcie – informacyjne – klient od razu dostanie informacje o najważniejszych wydarzeniach / najnowszych produktach/usługach
    • zakładka o mnie/bio – “historia” informacje o firmie – zapisane relacje z tymi danymi
    • indywidualne ustalenia kolorystyki, spersonalizowanie grafiki
  • Rozmowa konsultacyjna raz w miesiącu (omówienie strategii, planowanie)
  • Podsumowanie miesiąca
  • Obsługa reklam sponsorowanych (menadżera reklam) – dotarcie do spersonalizowanego klienta
  • Sugerowany minimalny budżet reklam sponsorowanych (podpięta karta płatnicza klienta) – 100zł
  • 4 posty na Facebooku
    • zdjęcia z opisem – zalecane
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • 4 posty na Instagramie
    • zdjęcia z opisem
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • 1 tematyczne wideo (w miesiącu)
  • 1 akcja społecznościowa razem z grafikami, rozdania (w miesiącu)
  • 3-4 relacje (w miesiącu)
    • filmik o firmie, o produktach
    • informacje o nowościach
    • ankiety, quizy
    • odliczanie do ważnych wydarzeń
    • krótkie relacje typu boomerangi
Premium
  • Obsługa profilu na Facebooku
  • Obsługa profilu na Instagramie
  • Przygotowanie profilu w mediach społecznościowych
    • przypięte zdjęcie – informacyjne – klient od razu dostanie informacje o najważniejszych wydarzeniach / najnowszych produktach/usługach
    • zakładka o mnie/bio – “historia” informacje o firmie – zapisane relacje z tymi danymi
    • indywidualne ustalenia kolorystyki, spersonalizowanie grafiki
  • Rozmowa konsultacyjna raz w miesiącu (omówienie strategii, planowanie)
  • Podsumowanie miesiąca
  • Obsługa reklam sponsorowanych (menadżera reklam) – dotarcie do spersonalizowanego klienta
  • Sugerowany minimalny budżet reklam sponsorowanych (podpięta karta płatnicza klienta) – 100zł
  • 5 postów na Facebooku
    • zdjęcia z opisem – zalecane
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • 5 postów na Instagramie
    • zdjęcia z opisem
    • post angażujący. np. ankieta, pytania, opinie
    • post informacyjno-sprzedażowy (infografika, informowanie o nowościach w branży, zmianach)
  • 2 tematyczne widea (w miesiącu)
  • 1 akcja społecznościowa razem z grafikami, rozdania (w miesiącu)
  • 4-5 relacji (w miesiącu)
    • filmik o firmie, o produktach
    • informacje o nowościach
    • ankiety, quizy
    • odliczanie do ważnych wydarzeń
    • krótkie relacje typu boomerangi