Pozycjonowanie stron internetowych – Kielce

Pozycjonowanie stron internetowych – Kielce

Staramy się pomagać w wyborze jak najlepszej strategii dla firm, które proszą nas o pomoc w zwiększeniu widoczności marki w sieci. Nasze doświadczenie w walce o pozycje dla portali o dużym ruchu postanowiliśmy wykorzystać, aby pomagać małym, jak i średnim firmom. Działamy na rynku świętokrzyskim i znaczna część naszych klientów ma ofertę na zasięg wyszukań tylko w obrębie pozycjonowanie Kielce.

Pozycjonowanie lokalne na Kielce i okolice daje duże możliwości pozyskania klienta przez spersonalizowane wyniki wyszukiwania na okolice lub konkretne miejsce. Google stara się jak najbardziej skracać drogę do szukanej odpowiedzi przez direct answer lub prawy widget z wizytówką firmy najbliższej odpowiedzi.

 

pozycjonowanie stron kielce

 

Czym jest pozycjonowanie?

Najprościej rzecz ujmując jest to umieszczanie naszej witryny, na jak najwyższej pozycji w liście wyszukiwań. Czy warto angażować środki w pozycjonowanie? To czy wyszukiwarka pokaże nas na 1, 2 bądź 3 miejscu, czy może na 8. lub 22. pozycji jest takie istotne?

Nie ma co do tego wątpliwości. Wszelkie badania i statystyki wskazują na to, że strony www zamieszczone na pierwszych miejscach wyszukiwań są najchętniej „klikane” przez internautów. Tu zasada podobna jest do tej, która stosowana jest w sklepach samoobsługowych – najchętniej kupowane towary to te umieszczone na wysokości oczu. Je dostrzeżemy, jako pierwsze i po nie chętniej sięgamy. Ta zasada działa też w Internecie.

Na pozycjonowanie lokalne ma wpływ wiele czynników, od działalności w social mediach po to ile osób wpisuje w wyszukiwarkę twoją markę. Wpływ na to mają też mobilne wyniki wyszukiwań z geolokalizacją osób chcących kupić dany produkt w tej chwili a nie przez internet. Google to też bierze pod uwagę.

Jednym z wielu ważnych czynników na pozycje jest zainteresowanie twoją stroną, marką, produktem w ostatnim czasie, stąd popularność Google Trends oraz artykułów mających w tytule obecną datę roku.

 

Czy pozycje w wyszukiwarce są stałe?

Odpowiedź na to pytanie nie jest tak oczywista, bo ma na to wpływ ogromna ilość czynników. Fakt, są strony pojawiające się jako miejsca top 1, ale nie jest to jakaś duża grupa stron. Obecnie wyniki wyszukiwania Google są spersonalizowane pod zainteresowania osoby szukającej. Mimo że wydaję się to kłamstwem i istnieje prawo do prywatności to Google o każdym z nas zbiera ogromne ilości danych czy to online, czy to offline.

Strony na miejscach top 1 są silne domeną, czyli historią oraz działalnością wokół niej np. powiększając świadomość marki, co przekłada się na wzrost wpisywania w wyszukiwarkę nazwy firmy lub sklepu. Dopiero to daje nam duże prawdopodobieństwo, że zawsze będziemy na miejscach od 1 do 3.

Niestety dużo firm nie angażuje się mocno w sieci, aby promować firmę i dopiero po latach wraca temat pozycjonowania, co przekłada się na wzrost kosztów uzyskania zadowalających pozycji. Nie ma złotej metody na pozycję i tylko dbałość o stronę, treść, ofertę i klienta da zadowalające wyniki finansowe.

 

Jak się pozycjonować czyli samodzielne pozycjonowanie ?

Są dwie drogi. Pierwsza, tańsza, ale wymagająca dużo czasu. Własnymi staraniami możemy systematycznie, najlepiej 2 – 3 razy w miesiącu zamieszczać unikatowe treści na naszej witrynie, unikać a najlepiej całkowicie wyzbyć się treści, o których zwykło się mawiać CTRL+C – CTRL+V, zadbać o atrakcyjność kanałów społecznościowych, powiązać je z witryną, systematycznie zarówno stronę www, jak i „społecznościowce” promować na forach i kanałach przypisanych do poszczególnych witryn społecznościowych. Może, że po 2 latach mechanizmy google, będą nas na tyle dobrze widziały żeby pokazać nas na pierwszej stronie wyszukiwarki. Może!

Podsumowując czeka Cię duża dawka pracy w obrębie swojej strony.

 

Agencja SEM

Innym sposobem jest powierzenie tej misji wyspecjalizowanej agencji SEM (Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach) – kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wybór może być pozornie oczywisty. Skoro wyszukiwarka pokaże agencję na pierwszej czy drugiej pozycji, to oznacza, że skoro jest na pierwszej, czy drugiej pozycji to sama się sprawnie wypozycjonowała. I tu rodzi się pytanie, czy jej pozycja to efekt naturalnego wzrostu, czy może sztucznie napompowana akcja marketingowa. Dlatego zachęcamy do wyboru lokalnej firmy pozycjonerskiej – tak, więc jeśli mieszkamy np. w Kielcach – wpiszmy w okno wyszukiwarki: pozycjonowanie Kielce.

Oferta: pozycjonowanie stron Kielce – sprawdź informację oraz ceny.

To przede wszystkim umożliwi nam nie tylko bezpośredni kontakt, z usługobiorcą, ale również znacznie lepszy nadzór nad realizacją takiego procesu. Jest też szansa, że ktoś z bliskich czy znajomych osób korzystał już z takiej firmy i będzie nam łatwiej o opinie na jej temat. Skoro mowa o opinii, to dobrze sprawdzić też opinie na temat wybranej przez nas agencji w Internecie. Wpisując wspomniane – pozycjonowanie Kielce dopiszmy nazwę agencji, a po przecinku czy spacji, dodajmy słowo „opinie”. Te, które znajdziemy, również pomogą nam w decyzji, którą firmę wybrać. Minusem tego rozwiązania jest koszt. Ten wahać się może od kilkuset złotych miesięcznie do 40 a nawet 50 tysięcy za miesiąc. Znowu z pomocą przyjdzie Internet i wspomniana fraza – pozycjonowanie Kielce, tyle, że tym razem dopiszemy do niej cena lub koszt. Pozwoli nam się to zorientować z jakimi nakładami finansowymi musimy się liczyć.

Podejmując decyzję musimy położyć na jednej szali czas, jaki mamy na rozwój firmy. Jeśli nam na nim nie zależy to możemy zdecydować się na samodzielne pozycjonowanie. To rozwiązanie obarczone jest nie tylko odsuniętym znacznie w czasie efektem, ale również licznymi błędami, jakie możemy popełnić. Na drugiej zaś szali kładziemy przykładowe „pozycjonowanie Kielce” i oddanie tej misji w ręce profesjonalistów. Ta opcja niestety bywa kosztowna, ale daje niemal pewność, że efekt zostanie osiągnięty.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

 

 

FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest Pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to wszelkie działania, które mają na celu poprawienie widoczności własnej strony internetowej lub klienta w organicznych wynikach wyszukiwań. Działania typowe dla pozycjonowania to: prace nad wartościową treścią, optymalizacja linkowań wewnętrznych, optymalizacja strony pod kątem użyteczności.

2. Jak działamy?

Najważniejszym krokiem ze strony naszej firmy jest sprawdzenie potencjału strony, której ma dotyczyć pozycjonowanie. Im mniej pracy musi nasza firma włożyć w pracę nad poprawą błędów na stronie, złymi nagłówkami, kanibalizacją treści, tym kwota będzie niższa oraz efekty przyjdą znacznie wcześniej.

3. Czy pozycje w wyszukiwarce są stałe?

Nie, nie są. Google decyduje o tym, która strona wyświetli się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania, jako odpowiedź na zadane pytanie użytkownika. Wyniki są spersonalizowane do potrzeb użytkownika.