Agencja reklamowa Kielce

Reklama w sieci obecnie ma wiele oblicz, trzeba kanał promocji dostosować do klientów i przetestować go, czy faktycznie działa. Przez działa mamy na myśli, czy spełnia postawiony cel promocji, praktycznie celem może być wszystko, co sobie założymy. W pewnych sytuacjach cel jest ciężko określić, więc rozbija się go na mikro cele i dopiero po ich spełnieniu określamy, czy główny cel został faktycznie spełniony. Wiemy, że wstępnie jest to pogmatwane, ale podczas współpracy jasno wyjaśnimy każdy aspekt prowadzonych działań i razem określimy, co jest celem danej kampanii.

Marketing internetowy – jaki jest jego cel

Klient zawsze jest zainteresowany sprzedażą lub zwiększeniem rozpoznawalności produktu, firmy. Kanałem idealnym do promocji są social media. Dlaczego tak jest, bo po prostu są tam ludzie, których produkt lub usługa musi w jakimś aspekcie interesować. Wszystko zależy od podejścia do każdego użytkownika w spersonalizowany sposób. Takie podejście ma na celu trafienie w odpowiedni moment promocji, aby wyświetlona reklama, post, relacja nie wydała się nachalna. Musi ona w tej konkretnej chwili wydawać się prawdziwa i budować potrzebę zakupu lub uzmysłowić, że to jest właśnie to, czego potrzebuję. Cel oczywiście może być inny i niżej są przykładowe cele marketingu internetowego:

  • Wejścia na stronę internetową.
  • Wysłanie formularza kontaktowego.
  • Kliknięcia połączeń telefonicznych.
  • Sprzedaż produktów.
  • Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.
  • Stworzenie listy do remarketingu internetowego.
  • Promocja widoczności marki, zdobycie rozpoznawalności.
  • Wiele innych

Zapraszamy
do kontaktu

(48) 506 450 201
(41) 313 53 53

biuro@fancybox.pl

ul. Warszawska 113/3
25-541 Kielce

Pn – Pt 8.00 – 16.00

Fora dyskusyjne, rankingi, opinie znajomych to najczęściej sprawdzane sfery, które mają nam pomóc w wyborze najlepszej agencji reklamowej dla naszej firmy, czy naszego produktu. Czy na pewno to wystarczy? Wszak nierzadko nakłady na reklamę bywają duże, w przypadku koncernów gigantyczne, a efekt… niestety bywa różny. Jakim kluczem się posłużyć, by drzwi do skutecznej reklamy zostały przed nami otwarte? Skupić się na agencjach znanych globalnie, czy też lokalnie?

W dobie wszechwładnego i wszechobecnego Internetu, granice relacji biznesowych zostały, jeśli niezlikwidowane, to mocno zatarte. Nie jest problemem, abyśmy zlecili naszą reklamę agencji z Nowego Jorku, Sydney czy Tokio, pytanie czy nas stać i czy to ma sens? Zakładając, że mamy do wydania kilkadziesiąt tysięcy dolarów (niektóre kampanie mają wielusettysięczny budżet, liczony w twardej walucie) odpowiedzmy sobie na drugie pytanie – czy to ma sens. Owszem, o ile chcemy zareklamować już istniejącą globalnie markę i na globalnym rynku chcemy umocnić jej pozycję. W innym przypadku badacze rynku reklamowego, odradzają. Jeśli nasz biznes ma zasięg regionalny lub nawet krajowy – to decyzja jest oczywista.

Siłą rzeczy nasuwa się pytanie, czy lepsza będzie agencja z dużego, krajowego ośrodka biznesowego, czy może ta po sąsiedzku? Tutaj z pomocą przychodzi Internet, wszystko dzięki niemu jesteśmy wstanie załatwić: przejrzeć propozycje, wizualizacje, zatwierdzić hasła reklamowe, porozmawiać online, podpisać umowę. Nie miej, dobrą praktyką jest spotkanie się face to face. Czasem drobny gest, niby nieznaczący szczegół powie nam o agencji i jej pracownikach więcej niż najlepiej „skrojone” portfolio. Sugerujemy, więc agencję z własnego rodzimego rynku, zakładając, że jesteśmy mieszkańcami Kielc, wystarczy wpisać w wyszukiwarce: agencja reklamowa Kielce. Lista wyników może być przytłaczająca.

Na co zwracać uwagę przeglądając witryny takich agencji. Oczywistym jest, że na portfolio, na ekipę, jaka pracuje, na zakres, jaki obejmuje oferta reklamowa i na zasięg, jakim mogą się pochwalić. Ale to tylko część prawdy o agencji. Sam wygląd witryny też nam dużo powie. Niestaranność tłumaczona tym, że „szewc bez butów chodzi” nie sprawdza się w obecnej dobie nawet u rzeczonego szewca. Jeśli ten jest dobry, solidny i przystępny cenowo to chodzi w markowych butach!

Następny etap weryfikacji to wspomniane na samym początku narzędzia, czyli fora dyskusyjne, rankingi, opinie znajomych, ponownie w wyszukiwarce wpisujemy wspomnianą agencja reklamowa Kielce i dodatkowo uszczegóławiamy o dopisek – opinie i/lub fora dyskusyjne. Znowu pojawi się gąszcz informacji, wychwycenie tych prawdziwych nie jest oczywiste. Często firmy same wpisują pozytywne opinie o sobie, a konkurencja bywa, że bezpodstawnie oczernia. Co jest prawdą? Tu musimy się zdać na intuicję. Postarzałość sforowań, podobny język czy styl pisania może sugerować, że opinia jest spreparowana.

Nie bez znaczenia jest też wysokość w liście wyszukanych agencji. Po wpisaniu agencja reklamowa Kielce, te najwyżej wskazane, to takie, które albo działają na rynku od lat i cieszą się dobrą opinią, albo takie, które stać na pozycjonowanie w google.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.