Agencja reklamowa Kielce

Agencja reklamowa Kielce

Fora dyskusyjne, rankingi, opinie znajomych – to najczęściej sprawdzane sfery, które mają nam pomóc w wyborze najlepszej agencji reklamowej dla naszej firmy, czy naszego produktu. Czy na pewno to wystarczy? Wszak nierzadko nakłady na reklamę bywają duże, w przypadku koncernów gigantyczne, a efekt… niestety bywa różny. Jakim kluczem się posłużyć, by drzwi do skutecznej reklamy zostały przed nami otwarte? Skupić się na agencjach znanych globalnie, czy też lokalnie?

W dobie wszechwładnego i wszechobecnego Internetu, granice relacji biznesowych zostały, jeśli niezlikwidowane, to mocno zatarte. Nie jest problemem, abyśmy zlecili naszą reklamę agencji z Nowego Jorku, Sydney czy Tokio, pytanie czy nas stać i czy to ma sens? Zakładając, że mamy do wydania kilkadziesiąt tysięcy dolarów (niektóre kampanie mają wielusettysięczny budżet, liczony w twardej walucie) odpowiedzmy sobie na drugie pytanie – czy to ma sens. Owszem, o ile chcemy zareklamować już istniejącą globalnie markę i na globalnym rynku chcemy umocnić jej pozycję. W innym przypadku badacze rynku reklamowego, odradzają. Jeśli nasz biznes ma zasięg regionalny lub nawet krajowy – to decyzja jest oczywista.

Siłą rzeczy nasuwa się pytanie, czy lepsza będzie agencja z dużego, krajowego ośrodka biznesowego, czy może ta po sąsiedzku? Tutaj z pomocą przychodzi Internet, wszystko dzięki niemu jesteśmy wstanie załatwić: przejrzeć propozycje, wizualizacje, zatwierdzić hasła reklamowe, porozmawiać on-line, podpisać umowę. Nie miej, dobrą praktyką jest spotkanie się face to face. Czasem drobny gest, niby nieznaczący szczegół powie nam o agencji i jej pracownikach więcej niż najlepiej „skrojone” portfolio. Sugerujemy, więc agencję z własnego rodzimego rynku, zakładając, że jesteśmy mieszkańcami Kielc, wystarczy wpisać w wyszukiwarce: agencja reklamowa Kielce. Lista wyników może być przytłaczająca.

Na co zwracać uwagę przeglądając witryny takich agencji. Oczywistym jest, że na portfolio, na ekipę, jaka pracuje, na zakres, jaki obejmuje oferta reklamowa i na zasięg, jakim mogą się pochwalić. Ale to tylko część prawdy o agencji. Sam wygląd witryny też nam dużo powie. Niestaranność tłumaczona tym, że „szewc bez butów chodzi” nie sprawdza się w obecnej dobie nawet u rzeczonego szewca. Jeśli ten jest dobry, solidny i przystępny cenowo to chodzi w markowych butach!

Następny etap weryfikacji to wspomniane na samym początku narzędzia, czyli fora dyskusyjne, rankingi, opinie znajomych, ponownie w wyszukiwarce wpisujemy wspomnianą agencja reklamowa Kielce i dodatkowo uszczegóławiamy o dopisek – opinie i/lub fora dyskusyjne. Znowu pojawi się gąszcz informacji, wychwycenie tych prawdziwych nie jest oczywiste. Często firmy same wpisują pozytywne opinie o sobie, a konkurencja bywa, że bezpodstawnie oczernia. Co jest prawdą? Tu musimy się zdać na intuicję. Postarzałość sforowań, podobny język czy styl pisania może sugerować, że opinia jest spreparowana.

Nie bez znaczenia jest też wysokość w liście wyszukanych agencji. Po wpisaniu – agencja reklamowa Kielce, te najwyżej wskazane, to takie, które albo działają na rynku od lat i cieszą się dobrą opinią, albo takie, które stać na pozycjonowanie w google.  

Serdecznie zapraszamy do współpracy.