Blog

kanaly social media

Popularne kanały do promocji marki w social media.

Obecnie duża część dużych firm jako promocję swojej marki wykorzystuje dostępne darmowe kanały social media oraz dopłaca do promocji swoich zasięgów o ile dany kanał, oferuje taką usługę.

Social media marketing to podjęte działania w sieci mające na celu wygenerowanie dodatkowego ruchu na stronie , sklepie, blogu przy wykorzystaniu dostępnych mediów społecznościowych. Sprawdź ofertę na marketing internetowy.

Popularne kanały social media

Facebook:

Na stałe zapisał się już w naszej wspólnej mentalności, jako podstawowe i główne medium społecznościowe świata. Nie wszyscy jednak, którzy go używają, znają jego potencjał marketingowy, jakie strategie marketingowe się za nim kryją oraz co ważniejsze, jak korzystać z narzędzi, które Facebook zapewnia tym, którzy chcą zwiększyć swoją obecność na rynku.

Niezależnie, czy Twoim celem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców lub niszy, dobrze zarządzany Facebook Ci w tym pomoże. Wystarczy spojrzeć na dane z Facebooka, z którego korzysta obecnie ok. 1,4 miliarda użytkowników dziennie. Naszym zadaniem jest pomóc Ci zacząć sprzedawać produkty lub usługi tam, gdzie znajdziesz najwięcej potencjalnych klientów. Rozważając plany marketingowe, pamiętaj o uwzględnieniu Facebooka w swoim biznesplanie!

Instagram:

Poprawnie skonfigurowana angażująca kampania na Instagramie zwiększy aktywność na Twoim koncie niemal natychmiast. Znamy mechanizmy działania tego medium, dlatego pomożemy Ci uzyskać ciągły przyrost followersów, dzięki któremu będziesz cieszyć się dobrze prosperującym kontem. Instagram to jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie, przez którą zarówno zwykli użytkownicy, jak i znane marki wymieniają się treściami, najczęściej typu lifestyle. Marketing w tym medium jest istotny, ponieważ pozwala generować coś, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, czyli zaangażowanie. Ma ono szczególne znaczenie przy próbie zrozumienia algorytmu Instagrama i zapewnieniu organicznej aktywności, tak aby ludzie zostawiali polubienia, komentarze i prowadzili dyskusje, a wszystko to nawet pod jednym zdjęciem.

YouTube:

Każdy planujący rozpoczęcie działań na YouTube, powinien znać kilka podstawowych faktów. YouTube ma ponad 50 milionów twórców, regularnie produkujących filmy. Pierwsza zasada tego medium? Musisz się wyróżniać. Cel? Dotrzeć do swoich głównych odbiorców i zaangażować ich w tworzone treści. Większość widzów YouTube nie jest fanami reklamy, dlatego naszym zadaniem jest dokładne przemyślenie, w jaki sposób zwiększyć świadomość Twojej marki, a przy tym zapewnić widzom dobrą rozrywkę. Skupiamy się na kilku kluczowych obszarach m.in.: – stworzeniu, prowadzeniu i optymalizowaniu Twojego kanału na YouTube — zrozumieniu odbiorców (i konkurencji) za pomocą twardych danych — prowadzeniu kampanii reklamowych w YouTube za pośrednictwem reklam YouTube i influence marketingu.

Twitter:

Twitter jest skomplikowanym kanałem, dlatego wymaga do efektywnej obsługi doświadczonych marketerów społecznościowych. Stał się miejscem, w którym mniej lub bardziej wpływowi ludzie dzielą się każdą myślą, a marki komunikują się z odbiorcami w czasie rzeczywistym. Przy ponad 330 milionach aktywnych użytkowników miesięcznie łatwo jest zrozumieć, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z Twittera. Nie wystarczy jednak od czasu do czasu tweetować na temat najnowszych informacji o swoim produkcie lub usłudze. Jak każda inna platforma, uzyskanie sukcesu marketingowego na Twitterze wymaga strategicznego planowania i celowości, aby wyróżnić się i utrzymać zaangażowanie odbiorców.

TikTok:

Budowanie obecności marki na TikTok jest teraz mądrą inwestycją dla wielu firm. Trzeba jednak mieć świadomość, że tworzenie treści dla tej aplikacji jest odmienne od innych kanałów marketingowych. Tik-Tokerzy oczekują zakulisowych treści, których nie mogą znaleźć nigdzie indziej. Chcą autentycznej wersji Twojej marki. Sukces na tej platformie, zapewnimy dzięki zbudowaniu solidnej i odważnej strategii złożonej z angażujących i niespotykanych historii.

LinkedIn – B2B:

Media społecznościowe stale się rozwijają i oferują nowe sposoby promowania marek w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców. LinkedIn jest jednym z nich. Marketing w tym medium jest niezwykle pomocny w celu nawiązywaniu kontaktów z profesjonalistami z branży, promocji marki, zatrudnienia oraz sprzedaży. LinkedIn jest także doskonałą platformą do prezentacji pozytywnego i godnego zaufania wizerunku marki w Internecie. To prawdziwy “must have” bogaty w rozwiązania, które odgrywają ogromną rolę w budowaniu i rozwijaniu biznesu lub kariery.